2016. július 13., szerda

15. Fejezet : Most... +16

Tae :
Na jó amire számítottam az az, hogy max párna csatázunk ami szép is lett volna hisz akkor a lakás olyan lenne mint egy csata tér. De ehelyett inkább átment a dolog a vadabb verzióba.

Blair:
Utálom mikor bambinak neveznek, mivel csak akkor hívtak/hívnak így mikor "cukinak" találnak az emberek, és aki már jól ismer az tudja ,hogy már 13korom óta gyűlölöm ha így neveznek. Persze azelőtt mint minden normális kislány imádtam ha becézgettek, de mikor apámnak beindult a cég és Hanbin gondoskodott rólam hát abban az időszakban igen csak átvettem pár fiús szokást amit én nem bántam hisz 13-14 évesen ki foglakozik a szülei véleményével ha olyan lázadó mint amilyen én voltam. Na de vissza térve a lényegéhez, így hát mint más se, Tae se úszta meg egy kis vér szívás  nélkül. Akkor hibázott nagyot mikor el mondta nekem a gyenge pontjait, de gondolom még akkor nem gondolta hogy majd vissza fogok élni velük. Füléhez hajolva kezdtem neki suttogni, közben combját simogattam ami elsőre tetszett is neki.
- Ne merd még egyszer azt mondani hogy "bambi" értve?
- Mert mi lesz ha igen Bambi? - látom még nem tudja kivel is van dolga igazából. - Büntess, ha úgy tartja kedved, nem ellenkezem ellene. -mi ez a perverz mosoly? De lehet meg hasznot is húzhatok belőle.
- Büntetést akarsz ,hm? -mondom kacéran mire csak nagyobb mosoly húzódik arcára.
- Igen, büntess meg . - ha büntetést akar akkor legyen büntetés a javából, fentebb siklott a kezem egészen az övéig, mire ijedten nézett de csak egy biztató mosollyal folytattam tovább a kis játékomat. Amilyen lassan csak lehet, kapcsoltam ki övét, azzal kigombolva nadrágját és húztam le sliccét. Tovább haladva pólója alá vezettem kezem. Mire csak egy mély sóhaj hagyta el ajkait. Ajj Blair te sem vagy normális, hátulról ölelve a barátom kényeztetem ráadásul a konyhában, csak Jin meg ne tudja.  De ahogy így elmélkedem, észre se vettem hogy a kis oroszlánomon nincs felső, amivel nem is lenne gond ha nem egy egyszerű mozdulattal rakna a konyha pultra , most hogy így szembe vagyok vele egy kicsit zavarba ejt hogy félmeztelen. Hát ha egész nap nézhetném őt így ,lehet nem állnék neki ellen.
- Na mi baj kis hölgy, de csak nem zavarba jött? -suttogja rekedtes mély hangon amire csak alsó ajkamba harapok ..... Na de ácsiii már, nem veszíthetem el vele a fejem, hisz csak játszani akartam az idegeivel egy kicsit...

Tae:
Nyakát célpontba véve, amire csak először csak csókokat hintek néhol megszivva hagyok foltokat, amik nem is kicsik. Közben én sem hagyom ki hogy ne tevénykedjek egy kicsit. Ahogy lábait kicsi terpeszbe nyitom derekánál fogva azonnal közelebb húzom, szerencsétlen ötlet volt az ő részéről egybe részes ruhában lennie, de persze nekem ez csak jó. Kapva az alkalmon csúsztatom fel kezem a ruha alá egyenes úton a bugyijához, végig simítva féltett kincsén sóhajt egyet ami igen csak tetszésemre van. Hirtelen kapaszkodik meg vállaimban, mikor fehérneműje szélébe akasztom ujjaim, ezzel húzva le róla azt. Mind a kettőnket elkapta hév ami ellen eszünk ágában sem volt ellenkezni. Elválva nyakától mélyen ködös szemeibe nézek, amik vággyal vannak tele. Gondolkodás nélkül kapom az ölembe, indulok vele a szobánk felé . A nadrágom majdnem leesett rólam, de amint be értem vele szobánkba óvatosan elfektettem az ágyon szerelmem és gyors mozdulattal vettem le az útban lévő ruhadarabot. Fölé tornyosulva kapok ajkai után,  amit ő nem utasít vissza. Lábai közé furakodva emelem meg derekánál fogva, sarkaimra ülve húzom ölembe, de egy percre se válok el ajkaitól. Így már könnyebben férek ruhájának cibzárjához, amit nemes egyszerűséggel húzok le , le segítve róla ruháját. Melltartóját ,amit mit ad isten pánt nélküli, gyorsan kapcsolok ki, majd a szoba valamelyik részébe dobva. Vissza fektetve őt az előbbi pozícióba, de most el válnak ajkaink és csak egymás szemébe nézünk, és csak most esik le mit is művelek.
- Blair én úgy saj...
- Css. Tae, én most szeretném. -szemeim háromszorosára nőnek, jól hallottam amit mondott? De lehet csak a vágy beszél belőle.
- Blair csak a vágy beszél belőled én nem szeretném ha holnapra ezt megbánnád.
- Tae! Nem beszél belőlem semmi, én tényleg most szeretném, és miért bánnám meg ,ha egy olyan emberrel történhet meg akit szeretek? -néz rám mosolyogva, ami megnyugtat.
- Biztos vagy tényleg? -kérdezem meg utoljára, de mire szóra nyitná száját egy kinti hang válaszol helyette.
- Tae, meg szép hogy akarja, de aztán döngesd meg jól ~ .
- Na jó, Jimin szerintem neked elég volt mára rendben? Menjünk vissza a szobámba. Bocsi skacot.
- De Kookie, meg csak most jön a javaaa -azzal Kookie elvonszolta Jimint az ajtónkból, a kis perverz még meglesné, az első alkalmam nővel ,csak kapjam a kezeim közé. De Blair csak kuncogott. Mire csak ajkai után kaptam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése