2016. július 12., kedd

14. Fejezet : Na most taka... -.-"

Hanbin :
A kicsi hercegnőmet figyelem ahogy alszik, olyan édes teljesen ugyan olyan mint amilyen kicsinek volt, csak annyi különbséggel , hogy érettebb lett. Ahogy aranyos arcát cirógatom, úgy kezd el jobban mocorogni és egyre csak bújik hozzám, tudom hogy már fel van a kis sunyi ,de azért élvezi a kis kényeztetést.
-  Oppa.
- Csak nem felkelt kegyed?
- Haha, mennyi az idő? -pattannak ki szemei hirtelen és ül fel.
- Még csak 9:30 van miért?
- Na ne....  Ajajajajajajaaa aigo, Tae ki lesz borulva... -Tae?  Jaaa az kis Bangtan tag aki elrabolta a kis egyetlenem szívét ,hm mázlista. Lehet el kellene mondanom a keresztapámnak? Hm még át gondolom.
- Haza vigyelek törpilla? -mosolygok rá ,hát ha meg nyugszik egy kicsit.
- Meg köszönném Oppa.  -olyan 30p alatt el is készültünk ,mikor már indulásra készen voltunk megcsörrent a telefonom. Kereszt apa az.
- Nem a legjobbkor .
- Ott van Blair?
- Már a kocsiban ül, mivel viszem haza.
- Akkor ha vissza értél, szeretném ha el mondanád mit szettél ki belőle. -meg is szakította a vonalat ezzel. Félek, lehet el kellene mondanom Blairnek a dolgokat mit akar az apja, de lehet kiborulna ha meg tudja az igazságot . Ash Hanbin mibe mentél bele,  de már mindegy is hisz a legelejétől benne vagyok a keresztapám ügyeibe. De mindent a szerelemért nem, de?...
                                Otthon
Tae:
Hol van már aggódom. Serenaval se tudtam este beszélni mert Jimin elvitte vacsorázni ,szóval azt se tudom hol van Blair... Aigo, gondolat menetemben az ajtó csapódása zavar meg .
- Ki a fene csapkodja azt az.......
- Tae ,én.. -azt se hagyom hogy befejezze egyből ajkaira tapadva, derekát fogva húzom közelebb magamhoz.
- Khm... Hello -hirtelen kapom fejem a hang irányába ami , Blair mögül jön.
- Tae, ő Hanbin a keresztestvérem, nála voltam tegnap és...
- Sajnálom hogy "elraboltam " törpillat de miután megtudtam hogy itt van Szöulban, azonnal látni akartam, rá ne haragudj ezért inkább rám haragudj.
- Ohm.... Én nem haragszom senkire csak aggódtam Blair miatt, de most már tudom hogy jó kezekben volt. -villantok egy erőltetett mosolyt, nem szimpatikus a gyerek nagyon nem. Túl kedves ,és közvetlen ahoz képest  hogy nem is ismer. Hm, lehet ezeket csak be képzelem , de a megérzéseim sosem hazudnak . Na jó ez most úgy hangzott mintha nő lennék de na..
Körülbelül 30p volt nálunk Hanbinka, az nyálas szöveg úristen, de Blair imádta ami engem igen csak irritált .  De hála már nincs itt.
- Tae. - szólít meg félénken amit nem értek miért .
- Hm?
- Haragszol? -szinte már suttog, hozzám bújni sem mer, pedig tényleg nem haragszom.
- Kellene? - nézek ra mosolyogva mire csak egy meg könnyebült arcot látok , de még mindig nem bújik ide, és ez zavar. Nem szeretem mikor csak ülünk és nem érezhetem közelségét.
- Gyere már ide bambi. -nyúlok érte két kézzel , amiket egy ideig csak néz , bátortalanul, ami mosolyt csal az arcomra. Olyan kis édes .
- Bambi? - néz rám  kritikusan de még is mosolyog. Nocsak csak nem felbátorodott hirtelen? Szerintem ennek, lesznek következményei, de meg milyenek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése