2017. június 19., hétfő

17.Fejezet : Évadzáró

Taehyung:
Találka az apóssal, remek. Ahj, nem mondom azt, hogy nem vagyok befosva, hool lennék, csak totálisan. De a barátnőmért mindent, nem de?! Az a gáz, hogy mikor a csapattagok szüleivel kellett találkozni én akkor is féltem, hogy talán elfogadnak-e. Viszont ezen már kár rágódnom, hogy talán jobb lett volna elbújni, mint elindulni, mert már itt ülünk a kocsiban Aria kezét szorongatva. Taehyung esküszöm olyan vagy, mint egy lány. Túl kínos számomra ez a csönd, de ha megpróbálkoznék megszólalni tuti valami hülyeséget mondanék amivel már el is ásnám magam  "apuka" előtt.
- Apa, hova is megyünk pontosan? - ah köszönöm Istenem.
- Csak reggelizni kislányom.- az a mély hang. Hát én meghalok. Legalább pelenkát hozhattam volna.
- Poénos vagy mondhatom. - ne csak ne flegmázz kérlek.- De komolyan, miért is kellett ilyen hirtelen látnod engem és Taehyungot ?
- Baj, ha látni akarlak? - tekint hátra a visszapillantóból. Ijesztő.
- Nekem aztán nem, csak nem hiányoztál. Pont jó volt eddig, elhiheted.- hoppá hoppá, ennyire szereti az apját?
- Oh kicsim én is szeretlek. Tudod, hogy te vagy apuci tündérbogara.- jaaaa apuci pici lánya túl hamar távozott a fészekből?
- Az hát, pontosan.- nevet fel gúnyosan. Kezére szorítok, hátha jobb lesz a kedve, de csak egy erőltetett mosolyt kapok.
*Kávézó*
- Na fiatalok rendeljünk aztán meséljetek.- az a mosoly, tipikus fő gonosz, de tényleg.
- Én előtte elmennék a mosdóba, ha nem baj.- ne Aria, ne tedd ezt velem. - Ja és kérlek ne nyírd ki.
- Szoktam én olyat szívem?- és Aria ezzel el is tűnt. Megfogok halni érzem.
- Most van egy kis időd, hogy szépen elmond nekem, hogy mit akarsz a lányomtól, mert ilyen puha pöcsű gyereket szántam neki. Szóval hallgatlak.- hirtelen vált komorra és ridegre.
- A nevem Kim Taehyung, nem vagyok egy építészmérnök csak egy Idol, de a legjobbak közé tartozom a csapatommal együtt. Ariat....
- Idol? Egy Star? Mint Hanbin fiam?
- Igen,csak más kiadóhoz tartozunk Hanbinnal. Visszatérve Ariaval már régóta tartottam a kapcsolatot, és hát végül összejöttünk, de még mielőtt azt hinné,hogy csak kihasználom a lánya szépségét, még most szólok, hogy nem így van. Én szeretem a lányát!
- Most tisztázzunk valamit fiam! Velem ne emeld fel a hangod, mert még nem ismersz ki vagyok én hozzád képest. A lányomat meg merészeld megrontani vagy hozzáérni úgy, hogy a karrierednek annyi. Ariahoz már rég kiválasztottam a megfelelő fiút csak hagyom had szórakozzon.
- Uram, szerintem a lányának kellene ezt eldöntenie és nem magának. Aria hozzám tartozik, és nem engedem át senkinek sem! S, ha most megbocsájt ezt a beszélgetést én itt le is zárnám.- mi tart neki ennyi ideig? Szeretnék eltűnni innen, de csak vele vagyok hajlandó távozni. Az apósom meg egy tapló. Ez még az ókorban él, vagy mi? Így előre látva a kapcsolatunkat nem lesz addig fényes míg nem bizonyítottam neki. De, ha csak ennyi a vágya legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése